iPhone-Battery.Ir
3 min readFeb 18, 2021

--

خرید باتری اورجینال و تقویت شده باتری آیفون 7 آی باتری

آیفون اپل با عملکرد پیشرفته ، طراحی برتر و طیف وسیعی از ویژگی ها عملکرد بسیار خوبی دارد. آیفون 7 پلاس اپل که در سپتامبر 2016 به بازار عرضه شد ، به جز یک عامل ، عملکرد باتری ، عملکرد خوبی دارد. پس از یک سال استفاده کامل ، باتری آیفون 7 عملکرد بالایی را ارائه نمی دهد. به همین دلیل است که شما نیاز به خرید باتری جایگزین دارید. باتری تعویض نوعی باتری برای استفاده در جای باتری موجود است. این ویژگی های عملکردی و عملکردی مشابه یا مشابه را ارائه می دهد. ما می خواهیم قبل از ادامه بررسی ، چند واقعیت سریع اما مهم در مورد باتری تعویض آیفون 7 را با شما در میان بگذاریم:

باتری های اصلی اپل برای گذراندن 500 دوره شارژ طراحی شده اند
مشکلات باتری با افزایش سن تلفن کاملاً شایع است
در برخی موارد ، هنگامی که باتری فرسوده می شود ، تلفن نیز کند می شود
چه زمانی باید باتری آیفون خود را تغییر دهید؟
اگر آیفون خود را برای مدتی مصرف کرده اید ، قیمت باتری ایفون ۷

ممکن است متوجه شده باشید که این آیفون تا قبل از آن با یک بار شارژ دوام ندارد و یا اینکه به میزان قابل توجهی کند می شود. آشنا بنظر رسیدن؟ خوب ، ممکن است زمان تغییر باتری آیفون شما باشد.قیمت باتری ایفون ۷

اپل اخیراً اذعان کرده است که باتری های لیتیوم یون آنها با گذشت زمان به تدریج توانایی حفظ شارژ کامل را از دست می دهند. ibattery بعد از 500 دور شارژ ، ظرفیت باتری می تواند تا 80٪ یا حتی پایین بیاید. در آن مرحله ممکن است آیفون شما عمداً سرعت خود را کاهش دهد تا از خراب شدن باتری قدیمی شما جلوگیری کند.
نکات کلی قبل از شروع تعویض باتری.

توصیه می کنیم قبل از انجام تعویض باتری ، کل راهنما را مطالعه کنید. این یک ایده کلی از آنچه شما در برابر آن هستید ایجاد می کند و هنگام جدا کردن آیفون خود احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. ما می خواهیم در تمام مراحل تعویض باتری با احتیاط شروع کنیم. بالاخره شما در حال کار با یک دستگاه پیشرفته هستید.

قسمت جلویی آن بیشتر از صفحه شیشه ای و LCD زیر آن ساخته شده است. اگر این قسمت با دقت کار نشود ، شیشه می تواند خرد شود و یا LCD شکسته شود.

2
تقریباً تمام پیچ های داخل گوشی دارای طول های مختلف هستند. پس از برداشته شدن پیچ ها ، آنها باید به همان مکانی که از آنجا برداشته شده برگردند وگرنه مادربرد آسیب می بیند. در زمان مونتاژ مجدد به این نکته توجه کنید. هنگام برداشتن پیچ ها ، آنها را مرتب کنید!

3
تمام باتری های لیتیوم حاوی مواد شیمیایی هستند که برای ذخیره انرژی لازم هستند. این مواد شیمیایی تا زمانی که باتری از نظر جسمی آسیب نبیند با خیال راحت در داخل باتری ذخیره می شود. سوراخ کردن ، آسیب رساندن یا برش باتری لیتیوم می تواند منجر به احتراق (آتش سوزی) شود.

4
قبل از تعویض باتری ، از تلفن خود پشتیبان تهیه کنید . در صورت جایگزینی برنامه ریزی شده اما عوارض پیش بینی نشده ، هیچ داده ای از بین نمی رود ، گرچه غیر معمول است.

راهنمای ویدئو

گام به گام راهنمای متن / تصویر دقیق برای قیمت باتری آیفون 7 و 7 پلاس.

چگونه می توان فهمید که آیا باتری آیفون شما باید تعویض شود یا خیر
بهترین راه برای اینکه بدانید آیا باید باتری آیفون خود را تعویض کنید رفتن به تنظیمات> باتری> باتری بهداشت است. در این صفحه ، یک مرور کلی از سلامتی باتری خود از طریق “حداکثر ظرفیت” و “حداکثر عملکرد” ​​را مشاهده خواهید کرد.

“حداکثر ظرفیت” اندازه گیری ظرفیت باتری نسبت به زمان جدید بودن آن است. یک تلفن کاملاً جدید باید 100٪ بخواند و با گذشت زمان کاهش می یابد. هرچه درصد کمتر شود ، باتری شما با یک بار شارژ سریعتر تمام می شود.معیار “Peak Performance Capacity” بیشتر از سناریوی “خوب” ، “نه چندان خوب” یا “بد” است. اگر تلفن شما می گوید: “باتری شما در حال حاضر از اوج عملکرد طبیعی پشتیبانی می کند” ، شما کاملاً روشن هستید — باتری شما به اندازه کافی مناسب است و کاری لازم نیست انجام دهید. از طرف دیگر ، اگر ببینید “این آیفون خاموش شدن غیرمنتظره ای را تجربه کرده است … مدیریت عملکرد اعمال شده است …” این نشانه آن است که باتری شما دچار فرسودگی قابل توجهی شده است.

https://support.apple.com/iphone/repair/service/battery-power

--

--